12/29/2016

PORTRAITS | SAANA&NIKO

IMG_3189 IMG_3204 _MG_0021ns

Videointi: Juuso // Edit: Elsa // Kiitos!




Oh wow. Mä oon taas kerran sanaton. Hyvällä tapaa sanaton. Musta tuntuu maailman onnekkaimmalta ihmiseltä, koska mulla on ympärilläni ihania ihmisiä. Niin ihania ihmisiä, jotka on löytäneet toinen toisensa.

Nämä kaks. Saana ja Niko. Ensimmäistä kertaa tää kaksikko tapasi vuosi sitten, samaisen Rokilla on monta kieltä - projektin tiimoilta, missä allekirjoittanutkin tutustui Saanaan ja uudelleenlöysi Nikon, jonka kanssa ollaan oltu samalla riparilla vuonna kivi ja miekka.

Loka-marraskuun vaihde. Ajeltiin keskustassa ja lopulta mentiin kahville. Niko tarjosi Saanalle kahvin ja mä hymyilin. Mä tiesin, vaikka mä en tiennytkään. Näillä kahdella ja meillä kaikilla on kaikki aika maailmassa, ei mitään kiirettä minnekään. Saa tutustua toiseen rauhassa. Ja olla just niin, että on hyvä olla.

Joulukuu, näiden kuvien ottoa edeltävä ilta. Istuin Nikon auton takapenkillä, ajeltiin. Kuunneltiin hyvää musiikkia ja puhuttiin kaikesta. Välillä kuskin käsi kuin vaistomaisesti eksyi pitelemään Saanan kättä. Mä hymyilin ja silloin mä tiesin, koska mä näin.

Keskiviikkona säädettiin. Oltiin myöhässä aikataulusta, jolla ei loppujen lopuksi ollut mitään merkitystä, koska saatiin hyvää kahvia. Videokuvaajalta saattoi mennä ohi mun lähettämät "kato tää ja ota mallia" - videot, mutta silläkään ei ollut mitään merkitystä. Toi video, noi klipit, ne on niin aitoja. Minä. Tuo video näyttää minut just sellaisena kun mä oon. (Lyhyt ja hukassa, mutta innoissaan.)

Note to myself: lakkaa valittamasta siitä, että aikataulu ei toimi, aurinko tulee väärästä suunnasta ja taivaskin on ruma, sekä miks tossa on tolppa. Niillä ei oikeasti ole mitään merkitystä.

Saana ja Niko - koko sydämeni pohjasta, kaikkea hyvää.


5 kommenttia: